Hyvä mieli

Mistä sinä pidät? Mistä sinulle tulee hyvä mieli?

Ota tai tee kuva asiasta, josta sinulle tulee hyvä mieli. Lähetä kuva meille ja osallistu kuvakilpailuun. Voit voittaa selkokirjan!

Näin osallistut kilpailuun

Ota tai tee kuva asiasta, josta sinulle tulee hyvä mieli.

Lähetä kuva sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.

Voit lähettää kuvan myös postitse seuraavaan osoitteeseen:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Kuvan voi lähettää Vernerille myös Instagramin ja Facebookin viesteissä.

Jos valokuvassa on muita ihmisiä, pyydä heiltä lupa kuvan julkaisemiseen. Julkaisemme kuvia Vernerissä ja sosiaalisessa mediassa.

Lähetä kuvan mukana nimesi tai nimimerkkisi. Julkaisemme sen kuvan yhteydessä.

Voit lähettää kuvia 15. elokuuta asti.

Vernerin lukijat äänestävät kilpailun voittajat. Voittajat saavat palkinnoksi selkokielisen kirjan.