Olet tässä:
 

Instalive: Hyvää vointia

Joulukuun ensimmäinen viikko on kehitysvammaisten ihmisten viikko. Tänä vuonna viikon aihe on Hyvää vointia.

Viikon aikana järjestetään erilaisia tapahtumia ja tempauksia.

Verneri järjestää keskiviikkona 3.12. kello 17 Instaliven, jonka aihe on Hyvää vointia. Tule liveen juttelemaan siitä, millaiset asiat lisäävät hyvää vointia.

Livessä vierailee Veera Kehitysvammaliitosta. Veera työskentelee Mielenterveyden ABC tuetun työllistymisen tukena -hankkeessa (Next generation EU).

Näin osallistut liveen:

  • Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
  • Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
  • Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.

Nähdään livessä!

Lue lisää mielen hyvinvoinnista