Instalive: Uudistuneet selkosivut
Tule kuulemaan ja kysymään uusista selkosivuistamme Instaliveen.
Live on Vernerin Instagramissa keskiviikkona 12. marraskuuta kello 17.
Näin osallistut liveen:
- Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
- Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
- Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.
Nähdään livessä!
