Olet tässä:
 

Jutellaan joulusta Instalivessä!

Tule juttelemaan joulusta Instaliveen tiistaina 16. joulukuuta kello 17.

Näin osallistut liveen:

  • Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
  • Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
  • Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.

Nähdään livessä!

Lue lisää joulusta