Kaverilive Instassa 7.4.
Kaipaatko kaveria, etsitkö ystävää?
Tule Vernerin Instaliveen tutustumaan ihmisiin ja tapaamaan tuttuja. Saat livessä myös vinkkejä tutustumiseen.
Live on Vernerin Instagramissa tiistaina 7. huhtikuuta kello 17.
Näin osallistut liveen:
- Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
- Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
- Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.
Nähdään livessä!
