Tule juttelemaan kesästä Instaliveen
Mitä mukavaa kesällä voi tehdä?
Tule Vernerin Instaliveen juttelemaan kesästä.
Live on Vernerin Instagramissa torstaina 4. kesäkuuta kello 17.
Näin osallistut liveen:
- Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
- Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
- Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.
Nähdään livessä!
