Tule juttelemaan syksystä Instaliveen
Millaisia suunnitelmia sinulla on syksylle?
Tule juttelemaan syksystä Vernerin liveen. Live on Vernerin Instagramissa torstaina 20. elokuuta kello 17.
Näin osallistut liveen:
- Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
- Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
- Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.
Nähdään livessä!
