Uuden vuoden Instalive
Millaisia haaveita tai suunnitelmia sinulla on tälle vuodelle?
Tule juttelemaan uudesta vuodesta Instaliveen. Live on Instagramissa keskiviikkona 21. tammikuuta kello 17.
Näin osallistut liveen:
- Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
- Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
- Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.
Nähdään livessä!
