Valtti-ohjelma etsii harrastuksia nuorille
Valtti-ohjelma etsii harrastuksia 6–23-vuotiaille lapsille ja nuorille, joilla on vamma tai erityisen tuen tarve.
Valtti-ohjelmaan voi hakea 30. huhtikuuta 2026 asti.
Ohjelma alkaa tutustumisella. Tämän jälkeen Valtti-ohjaaja etsii ohjattavalleen 4 harrastuskokeilua. Ohjaaja on kokeiluissa mukana tukena ja kaverina.
Liikuntakokeilut toteutetaan pääasiassa syksyllä 2026.
Perheet vastaavat itse nuoren liikuntakokeilujen kuluista. Muuten ohjelma on maksuton.
Tästä linkistä pääset Haluan oman Valtin -hakulomakkeeseen (webropol.fi)
Lue lisää Valtti-ohjelmasta (paraurheilu.fi)