Kysely netin ja somen käytöstä

Kuva Johanna Kokkola / MAHTI

Teimme kyselyn netin ja somen käytöstä. Kyselyyn toivotaan vastauksia kehitysvammaisilta ihmisiltä. Kyselyyn toivotaan vastauksia myös niiltä kehitysvammaisilta ihmisiltä, jotka eivät käytä nettiä.

Kyselyyn voi vastata yksin tai yhdessä jonkun kanssa. Sen täyttämisessä voi avustaa esimerkiksi ystävä, läheinen tai lähityöntekijä.

Kyselyn ovat tehneet Verneri.net, Me Itse ry ja Leija.

Kyselyyn voi vastata netissä tai paperilomakkeella. Vastausaikaa maaliskuun loppuun asti.

Kun vastaat kyselyyn, autat meitä kehittämään palvelujamme paremmaksi. Verneri.netin tietotekniikka ja internet-osiota uudistetaan tänä vuonna. Kyselyn tuloksia hyödynnetään tässä työssä.

Pääset kyselyyn netissä tästä linkistä (www.webropolsurveys.com).

Voit tilata paperilomakkeen Kehitysvammaisten Tukiliitosta Jaana Teräväiseltä helmikuun lopulla. Jaana Teräväisen puhelinnumero on 050 4656 282. Voit lähettää lomakkeen ilmaiseksi, sillä postimaksu on maksettu.