Lähde leirille! Kehitysvammaisten Palvelusäätiön kesäleirit

Kehitysvammaisten Palvelusäätiö järjestää kesällä leirejä ja kursseja. Kesäleirien tuttuja teemoja ovat luonto, liikunta, seikkailu, elämykset, musiikki ja tanssi. Vapaa-ajan ohjelmassa on paljon musiikkia.

Ensi kesänä leirejä järjestetään Kainuussa, Kymenlaaksossa, Pirkanmaalla ja Uudellamaalla. Tarjolla on myös päiväleirejä eri paikoissa Tampereella.

Kesäleirit ovat täynnä mukavaa yhteistä tekemistä ja toimintaa. Leireiltä voi löytää uusia ystäviä ja kokeilla erilaisia harrastuksia.

Leiritarjonta kesällä 2017:

Aitoon koulutuskeskuksessa Pälkäneellä järjestetään kesäkuussa kaksi leiriä:

  • Tallin tuoksua ja luontoelämyksiä 12.–16.6.2017
  • Hitit soikoon keskikesän valossa 26.–30.6.2017

Heinäkuussa järjestetään leirit:

  • Paikoillanne, valmiina, hep! 3.–7.7.2017
  • Suven sävelet – tanssin ja taiteilen tavallani 10.–14.7.2017
  • Oman elämän oloneuvos – rentoa menoa 17.–21.7.2017
  • Mä suihkulaulaja oon – iskelmä ja pop on heviä 24.–28.7.2017

Kainuun Opistossa Mieslahdessa järjestetään heinäkuussa neljä leiriä:

  • Hitit soikoon keskikesän valossa 3.–7.7.2017
  • Oman elämän oloneuvos – rentoa menoa 10.–14.7.2017
  • Jumppaa ja jatsia – liikunta- ja musiikkikärpäsen puremaa 17.–21.7.2017
  • Mä suihkulaulaja oon – iskelmä ja pop on heviä 24.–28.7.2017

Leirikeskus Leiriniemessä Mäntsälässä järjestään heinäkuussa yksi leiri:

  • Mä suihkulaulaja oon – iskelmä ja pop on heviä 10.–14.7.2017

Valkealan Opistossa on heinäkuussa kaksi leiriä:

  • Mä suihkulaulaja oon – iskelmä ja pop on heviä 3.–7.7.2017
  • Rokkaavat kokit – musiikkielämyksiä ja silmänruokaa 10.–14.7.2017

Tampereella järjestetään päiväleirejä. Silloin voi yöpyä kotona ja osallistua vain päiväohjelmaan. Kesäkuussa on kolme leiriä:

  • Lyhyestä kuva kaunis -elokuvaleiri 5.–9.6.2017
  • Rokkia ja poppia -musiikkileiri 12.–16.6.2017
  • Aarteen etsintää -seikkailuleiri 19.–22.6.2017

Elokuussa on yksi leiri:

  • Verkkarit paukkuu -liikuntaleiri. 31.7.–4.8.2017

Voit hakea kesäleirille 15.3.2017 asti.

Leirin maksua kannattaa kysyä omasta kotikunnasta.

Lähde mukaan virkistymään ja viettämään lomaa hyvässä seurassa!

Kysy lisätietoja leireistä ja ilmoittautumisesta Helena Markukselta:

  • puhelin 0207 713 417
  • sähköposti helena.markus(at)kvps.fi