Selkosivut
Selkosivut
  • Etusivu  
  • Ajankohtaiset  
  • Hyvinvointi  
  • Verkko-Kerttu  
  • Seksuaalineuvoja  
  • Kirjeenvaihto  
  • Blogit  
  • Tietoa sivustosta  
Olet tässä:
 
  1. Etusivu
  2. Blogit
  3. Jaakon hevosjuttuja
Blogit
  • Vinkit bloggaamiseen  

Jaakon hevosjuttuja

Olen Jaakko

Kirjoitan ja julkaisen kuvia hevosista.

Toivon, että kommentoit julkaisujani.

Jaakon hevosjuttuja

Ajamassa

11.11.2024

Takaisin satulaan

Palasin eilen 14.3. takaisin satulaan 2.9.2022 tippumisen jälkeen. Eikä pelottanut yhtään nousta hepan selkään. Menin eilen tunnilla Iitalla.

15.3.2024

Rocon hoitaminen

Hoidin Rocon ennen tuntia.

6.2.2024

Ohjasajoa Rocon kanssa

Eilen tunnilla tein ohjasajoa pitkästä aikaa Rocolla. En olekaan touhunnut sen kanssa pitkään aikaan mitään. Eilen oli kyllä niin järkyttävä […]

3.2.2024

Nyt pääsee taas tallille

Mulla oli eilen 9.11. eka ratsastustunti kahden kuukauden tapaturman jälkeen. Mahtava kun nyt tietää, että pääsee taas tallille. Sain tunnille […]

13.11.2023

Hevosen haku tarhasta

Tässä videossa haen hevosen tarhasta.

31.8.2023

Islan varsa

Myös Islan varsa syntyi vappuna! Kuva on kuvakaappaus Turkan Ratsurinteen Instasta.

7.5.2023

Coren varsa

Coren varsa syntyi vappuna! Kuva on kuvakaappaus Turkan Ratsurinteen Instasta.

4.5.2023
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ›
  • »
 
Siirry Vernerin yleispuolelle
  • Ota yhteyttä
  • Saavutettavuusseloste
  • Tietosuojaselosteet
Yhteistyössä
Tilaa Uutiskirje Siirry uutiskirjeen tilaukseen
Sosiaaliset mediamme
Instagram
Facebook