Selkosivut
Selkosivut
  • Etusivu  
  • Ajankohtaiset  
  • Hyvinvointi  
  • Verkko-Kerttu  
  • Seksuaalineuvoja  
  • Kirjeenvaihto  
  • Blogit  
  • Tietoa sivustosta  
Olet tässä:
 
  1. Etusivu
  2. Blogit
  3. Tomin peliblogi
Blogit
  • Vinkit bloggaamiseen  

Tomin peliblogi

Minä olen Tomi Makkonen.

Kirjoitan blogissani pelaamisesta ja striimaamisesta. Striimaan eli jaan pelaamistani Twitchissä.

Toivon, että kommentoit juttujani.

Tomin peliblogi

Hogwarts legacy

Pelasin Hogwarts legacy -peliä. Se on velhopeli. Oli mukava pelata! Tässä on kuvia, kun pelaan:

20.11.2025

Road 96

Pelasin Road 96 -peliä. Pelissä pelastetaan teini-ikäisiä. Heidät pitää saada kuljetettua rajan toiselle puolelle. Tässä on kuvia siitä, kun pelaan: […]

18.11.2025

GTA:ssa ajetaan autolla ja tehdään tehtäviä

Näissä kuvissa pelaan peliä, jonka nimi on Grand theft auto eli GTA 5. Pelissä ajetaan autoilla ja tehdään erilaisia tehtäviä […]

2.4.2025
 
Siirry Vernerin yleispuolelle
  • Ota yhteyttä
  • Saavutettavuusseloste
  • Tietosuojaselosteet
Yhteistyössä
Tilaa Uutiskirje Siirry uutiskirjeen tilaukseen
Sosiaaliset mediamme
Instagram
Facebook