Purjehtimassa, osa 2

Hei, olen Pekko.

Osallistuin elokuussa erityisliikkujien purjehduspäivään Oulussa.

Me Oulun Kehitysvammaisten Tuki ry:n asiakkaat kuvasimme tapahtumassa videoita ja lähetimme live-lähetystä. 

Tapahtumasta jäi hyvä fiilis. Tykkäsin melonnasta.

Esteettömyys oli tärkeää. Laiturille oli liuska.

Vielä olisi parannettavaa esteettömyydessä, jotta kulku kaikkialla satama-alueella olisi esteetöntä.

Osalla vammaisista oli tapahtumassa avustaja mukana ja se oli tärkeää.

On myös tärkeää, että asioita puhutaan ääneen ja kerrotaan, mitkä asiat kuuluvat tilanteisiin.

Melomaan lähtisin uudestaankin.

Toivotaan, että kaikki halukkaat pääsevät ensi kerralla mukaan.

Bloggaaja: Pekko

Mies kuvaa kännykällä naista.Miehet juttelevat laiturilla.

Kuvissa Pekko tekee live-lähetystä purjehduspäivästä.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.