Saksan opiskelu sujuu hyvin

Moi

Mä oon Tuomas.

Mulla on mennyt Saksan opiskelu hyvin ja mä oon oppinut tosi hyvin saksaa. Mutta en vielä tarpeeksi, että mä pääsen muuttamaan Saksaan. Tarkemmin sanottuna Grafingiin.

Grafing on iso kylä Münschenin lähellä. Mulla asuu siellä sukulaisia isän puolelta. Mun isän täti asuu siellä miehensä kanssa. Ja mun pikkuserkkuja ja yksi serkku asuu siellä.

Siksi mä haluan oppia puhumaan saksaa, että mä pystyn puhumaan mun sukulaisten kanssa.

Kommentit

Kirjoittanut PH
12.7.2022 klo 09:15
Olisi kiva, jos kirjoittaisit jotain blogiin saksaksi ja laittaisit myös kirjoittamasi tekstin käännöksen suomeksi!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.