Tervehdys verneriläiset

Olen Jouni Ronkainen. Olen 40-vuotias ja asun Oulun Peltolassa.

Harrastan auto- ja konelehtiä ja niiden tapahtumia sekä pyöräilyä, uintia, kalastusta, pilkkimistä ja reissaamista. Junalla matkustan paljon.

Olen toissa syksynä aloittanut tällaisen Eräuistimen ryhmän pidon. Siinä on kehitysvammaisia, joiden kanssa olemme käyneet nuotiolla jossain Oulun kaupungin alueella olevassa nuotiopaikassa.

Viimeisin tapahtuma meillä oli pilkkitapahtuma Oulunjoen rannalla ja nuotiolla. Makkarat paisteltiin ja pilkittiin.

Olenpa minä ollut Forum 24 -lehdessäkin haasteltavana.

Hyvän vastaanoton on saanut tämä ryhmä. Ja olemmehan saaneet Suuret seikkailijat -järjestöltä rahallisen avustuksen.

Toiveessa olisi, että päästää yöreissuun jonnekin.

Eräuistin-ryhmällä on Facebook-sivu. Ei sitä tiedä, vaikka joskus olisi omat eräuistimen nettisivutkin.

Pääset Eräuistin-ryhmän Facebook-sivulle tästä linkistä (facebook.com)

Kirjoittaja: Jouni Ronkainen

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
16.5.2022 klo 15:20
Vau, onpa teille ihana ryhmä!
Kirjoittanut Jaakko
16.5.2022 klo 15:27
Tosii siistii, kun on tullut tällainen ryhmä.
Kirjoittanut
16.5.2022 klo 16:06
Kiitokset vain. Yritetään saada virkoamaan. Tämä korona sais kyllä jo loppua.
Kirjoittanut Kaisa
17.5.2022 klo 14:34
Tämä on kyllä mahtava ryhmä, ja innokkaita eräilijöitä riittää!
Kirjoittanut Titta Akkila
17.5.2022 klo 17:40
Moi mitä kuulu? Terveisin Titta

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.