Pia: Valmentaja tueksi arkeen

Olen iloinen, että saan Autismisäätiön valmentajan käynnin kerran viikossa tueksi arkeen.

Vammaisten sosiaalityöntekijä teki tämän päätöksen.

Tapaamisissa valmentajan kanssa on aina sama rakenne:

  • Hei
  • Kuulumiset
  • Päivä teema eli aihe (esimerkiksi ihmissuhteet tai kotityöt)
  • Seuraavan kerran suunnittelu
  • Kiitos ja hei!

Joskus käynnillä on mukana valmentajan koira. Silloin käymme lenkillä.

Tärkeää valmentajien kanssa toimimisessa:

  • Ennakointi eli tieto suunnitelmista etukäteen tekstiviestillä.
  • Toistuva rakenne, vaikka valmentaja ei aina ole sama.
  • Minä en puhu, vaan kirjoitan. Puhuminen on liian raskasta. Valmentaja puhuu kuitenkin.
  • Asioiden jakaminen auttaa minua jaksamaan.

Odotan innolla valmentajien käyntejä!

Kirjoittaja: Pia

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.