Digihautomo bloggaa

Lemmikki Live

24.10.2022

Sosiaalisessa mediassa sinä voit tehdä omia livelähetyksiä.

Livelähetys tarkoittaa suoraa videolähetystä somepalvelussa, kuten Instagramissa.

Voit tehdä livelähetyksiä sinua kiinnostavista aiheista.

Yksi blogimme seuraajista toivoi meidän kirjoittavan lemmikeistä.

Tällä kertaa Digihautomon Heidi tarttui toiveeseen ja kertoo lemmikkiliven tekemisestä.

Koira katsoo kameraan.

Heidin lemmikkilive

Minä autan kaveria hänen sairautensa vuoksi ja ulkoilutan hänen koiraansa Reinaa.

Kesällä lähdin Reinan kanssa Rajasaaren koirapuistoon. Puistossa on metsää ja koirat pääsevät myös uimaan.

Minä kuvasin Instaliven siellä koirapuistossa.

Livessä näytin, miten Reina koira ui ja kieriskeli hiekassa.

Reina oli niin iloinen, ettei olisi halunnut millään lähteä pois.

Oletko sinä koskaan tehnyt omaa livelähetystä someen?

Millaista livelähetystä sinä haluaisit seurata?

Kommentit

Kirjoittanut
25.10.2022 klo 17:46
Olen tehnyt taideliven taiteilusta instassa. Suosittelen toisillekin taidepersoonille tekemään taidelivejä instassa.
Kirjoittanut Digihautomon tiimi
23.11.2022 klo 16:06
Taidelivet ovat hyviä. Mekin suosittelemme livelähetysten tekemistä kaikille.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.