Tervetuloa digimpiin pikkujouluihin
Pikkujoulut ovat juhla, jota vietetään yleensä vähän ennen joulua.
Me digihautomolaiset haluamme kertoa sinulle ideoita siihen, miten voit viettää kavereiden kanssa digimmät pikkujoulut.
Pikkujouluissa on usein tarjolla jotain juotavaa ja pientä purtavaa, kuten pipareita, joulutorttuja ja glögiä.
Digihautomo-tiimissä aloitamme pikkujoulun valmistelun etsimällä piparitaikinan ja glögin ohjeet netistä.
Juhliin kuuluu myös joululaulut.
Me teemme Spotify-sovellukseen oman kolme tuntia kestävän soittolistan. Listassa on meidän kaikkien lempijoululaulut.
Pikkujouluissamme on myös ohjelmaa.
Me otamme toisistamme kuvia, joissa on käytetty jouluisia filttereitä. Joku meistä voi olla esimerkiksi joulupukki tai tonttu.
Näistä hauskoista kuvista kokoamme yhdessä joulukortin, jota voimme lähettää ystäville sähköpostilla.
Tähän sähköiseen joulukorttiin voimme liittää myös joululaulun YouTube-linkkinä.

Miten sinä haluaisit viettää pikkujoulua? Keksitkö lisää hyviä ideoita digimpiin pikkujouluihin?
Olisi myös mukava kuulla, mistä uusista aiheista toivot meidän kirjoittavan. Kirjoita toiveesi kommentteihin.
Vastaamme kaikkiin kommentteihin!