Emmi bloggaa
Aloitin uuden bänditoiminnan
9.10.2025
Moikka
Aloitin syyskuussa uuden bänditoiminnan Kuopion kansalaisopistossa. Soitan siinä bassokitaraa ja rumpuja. Lisäksi laulan.
Meitä on tässä erilaisten oppijoiden bändissä 3-7 soittajaa. Harjoittelemme aina torstaisin.
Yhtyeen nimi on Devil Fire. Olemme soittaneet yhdessä Trashmetalia ja poprockia kuukauden ajan.
Kommentit
13.10.2025 klo 11:11
Juu, hyvä blogi. Olen myös kiinnostunut musiikista.