Bänditoiminta

Aloitin bänditoiminnan tämän vuoden tammikuussa Kuopion konservatoriossa.

Me soitetaan poprockia, punkrockia, iskelmää, heavy metallia ja tarvittaessa laulamme hengellistä musiikkia.

En ole laulanut bändin kanssa vielä edes kokonaista vuotta. Mutta kaverit ovat kivoja ja suhtautuvat erilaisuuteen positiivisella asenteella.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
26.2.2024 klo 14:53
Bänditoiminta kuulostaa tosi mukavalta! Oletteko esiintyneet yhdessä?
Kirjoittanut Emmi
28.2.2024 klo 08:46
Ollaan esiinnytty yhdessä ja 8.4.2024 on keikka
Kirjoittanut Marja
13.4.2024 klo 22:26
Hienoa Emmi olen itsekin musiikin ystävä
Kirjoittanut Emmi1985
11.8.2024 klo 17:48
6 kuutautta ollaan vasta soitettu yhdessä.
Kirjoittanut Lauri
28.9.2024 klo 12:24
Mitä biisejä olette soittaneet 8.4 keikalla ja moshasitko? Minkä niminen bändi teillä on? Ja soitatko jotain vai laulatko? Minä olen soittanut monessa bändissä, muun muassa Music Masters Jyväskylässä.
Kirjoittanut Muusikkotyttö85
29.1.2025 klo 19:28
Tällä hetkellä meillä ei ole bändiä, mutta olen solisti. Ollaan laulettu Eppu Normaalia, Pelle Miljoonaa ja Tiktakia.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.