Epun hevosblogi
Päivä Possun kanssa
9.9.2025
Kommentit
9.9.2025 klo 20:00
Ihania kuvia, ihana ystävyys sinun ja Possun välillä!
10.9.2025 klo 15:17
Possu on niin kiva kaveri. Sen kanssa on mukavaa puuhastella. Kiva, kun olet meidän matkassa mukana!
13.9.2025 klo 12:40
Hyvää syksyä sulle! Paljon valoa ja hymyä sulle Possu-hevonen. Niin hyvä kuva.
15.9.2025 klo 12:55
Hyvä kuva susta. Possu on niin hyvä kuvassa. Myös maisema on hyvä. Mikä hymy Eppu sulla! Koska tulee kuva punaisissa sadehousuissa. Hyvää syksyä! T. Ville