Epun hevosblogi

Neppiksen hoitopäivä

27.5.2020

Kävin eilen tallilla.

Hoidin Kaapon suojat puhtaaksi.

Sitten harjasin Neppiksen. Kivalta tuntui olla Neppiksen kanssa. Uskon että se myös tykkäsi, kun tulin hoitamaan sitä.

Huolsin myös varusteet ja pesin ruokaämpärit.

Lähdin tallilta kotiin hyvin mielin.

 

Kommentit

Kirjoittanut heidi
4.7.2020 klo 11:48
Hei1 Mun toimintaterapeutti aikoi selvittää mulle hevostoimintaa/ratsastuksen mahollisuudesta kun haavelien sellasesta ja eläimet rauhoittaa mun tunteisiin liittyviä haasteita

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.