Esa vaikuttaa

Moi blogini lukijat!

20.5.2021

Kirjoitan nyt siitä, missä palveluissa vaikutan somessa.

Vaikutan Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa.

Vaikutan myös hankkeissa, kuten Vammaiset vaikuttaa, Me Itse -sivuilla ja -liveissä sekä avustajan hommissa kuntavaaliehdokkaalle täällä Helsingissä.

Olen saanut somen kautta kavereita sekä upeita kommenteja aiheistani. Kiitos kuuluu teille siitä, kun olette antaneet ideoita minulle.

Kiitos kuuluu teille. Itse haluan ajaa teidän asioita teoilla, enkä pelkillä sanoilla.

Somessa kannattaa miettiä, mitä kirjoittaa. Kannattaa miettiä, että on selkeää ja asian mukaista tekstiä. Kannattaa myös kuunnella sekä kunnioittaa toista.

Miettikää myös, mitä kuvia jaatte. Ja muistakaa, jos on muita kuvissa ,kysykää aina lupa, että saatte jakaa kuvia.

Ilman lupaa ei saa jakaa tietoa nykysuojalla, joka meillä jokaisella on olemassa.

Kommentit

Kirjoittanut Minna
20.5.2021 klo 23:25
Hyvä on tuo juttu ja että sinä ajat kavereiden puolia myöskin. Oon samaa mieltä sinun kanssa tuossa asiassa.
Kirjoittanut Sami Korhonen
21.5.2021 klo 08:01
Todella hyvä kirjoitus
Kirjoittanut Julius
20.9.2021 klo 11:59
Olen samaa mieltä Esa. Hyvää asiaa.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.