Olet tässä:
 

GTA:ssa ajetaan autolla ja tehdään tehtäviä

Näissä kuvissa pelaan peliä, jonka nimi on Grand theft auto eli GTA 5.

Pelissä ajetaan autoilla ja tehdään erilaisia tehtäviä Los Santosin alueella. Tehtävät voivat olla esimerkiksi ammuskelua tai kisoja.

(KUVAT POISTETTU KOON TAKIA)

Kommentit
Kirjoittanut Eeva
Kivoja kuvia, kiitos paljon Tomi. Mukavaa kevättä sinulle!
Kirjoittanut 
Samoin sinulle eeva tämä oli gta5 pelistä nämä kuvat
Kirjoittanut Pasi
Puhelimeen saa myös ladattua joitakin hyviä pelejä niin kuin tablettiinkin. Minulla on myös musta pelikonsoli, jossa on 108 erilaista peliä,
Kirjoittanut Tomi M.
Pasille: Mä en pelaa itse puhelimella hirveästi. Tällä Xbox-konsolilla tällä hetkellä pelaan.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.