Olet tässä:
 

Hogwarts legacy

Pelasin Hogwarts legacy -peliä. Se on velhopeli.

Oli mukava pelata!

Tässä on kuvia, kun pelaan:

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Näyttää jännältä!
Kirjoittanut Pasi Haapa-aho
Nykyään minulla on myös kannettava ja siihen voi asentaa jotain hyviä pelejä, kuten Brick game, Sudoku ja Pasianssi.
Kirjoittanut Jenni
Pasi: Brick game on hauska peli!
Kirjoittanut Tomi M
Jennille: Mä pelaan Xbox series X -konsolilla näitä pelejä. Siihen saa ihan hyviä pelejä myös.
Kirjoittanut Tomi M
Pasille: Minulla ei ole kannettavaa. Vain tämä Xbox.
Kirjoittanut Pasi Haapa-aho
Minulla on yksi Xbox-peli. Taitaa olla jalkkis tai lätkä.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.