Jaakon hevosjuttuja
Otin ensimmäistä kertaa hevosen pois trailerista
20.2.2021
Tänään sain ottaa elämäni ensimmäistä kertaa hevosen pois trailerista.
Se oli ihan mielettömän kivaa. Vielä kun pääsisin lastaamaan, niin kyllähän mä olisin onnellinen.
Kuinkahan moni pääsee tekemään tuota? Veikkaan että ei monikaan.
Kommentit
20.2.2021 klo 11:13
Tuliko se miten pois? Jotkut hevoset säheltää siinä sen verran, et se voi olla vaikeeta.
Lastaaminen on kanssa vaikeeta, kun kaikki ei sinne mene ihan helposti. Oon nähnyt, miten sellanen hevonen, mikä pelkää lastaamista, laitetaan koppiin. Siinä menee aikaa ja tarvittiin neljä ihmistä siihen, et saatiin se sinne menee.
1.3.2021 klo 03:27
Taitaa peruuntua sun ratsastusleiri, jos se on Helsingin alueella.
1.3.2021 klo 15:04
Leiri ole Helsingin alueella vaan täällä Oulussa.
2.3.2021 klo 17:23
Ei ole varmaa, että pidetäänkö sitä, kun on korona.
3.3.2021 klo 09:29
Ei sitä peruta
4.3.2021 klo 10:09
Olen kirjoittanut ratsastusleiristä oman kirjoituksen. Kommentoikaa leiriä sen kirjoituksen kommentteihin.