Jaakon hevosjuttuja

En haluaisi lähteä tallilta

21.9.2020

Kun minä pääsen tallille, niin en millään meinaa lähteä pois sieltä.

Mun ratsastuksen opettajan nimi on Anne ja se on todella hyvä opettaja.

Me ollaan menty puomeja, tehty kokorataleikkaa, voltteja, puolipidätteitä ja käyty maastossa.

Olen kehittyny todella paljon ratsastajana ja osaan mennä sekä käyntiä että ravia.

Ennen tuntia ja tunnin jälkeen mä harjaan hevosen ja putsaan kaviot. Ja olen jopa pessyt hevosen.

Aluksi mua talutettiin, mutta nykyään ratsastan yksin. Mua talutetaan vain ja ainoastaan maastossa.

Mies istuu hevosen selässä maastossa

Kommentit

Kirjoittanut Poni tyttö
23.9.2020 klo 16:47
Moi, Se onkin hyvä että maastossa talutetaan kun hevonen voi maastossa pelästyä aivan mitä tahansa. Yhtäkkiä puskasta tulevaa lintua, oravaa tai jotain muuta yllätää.
Kirjoittanut jaakko
24.9.2020 klo 15:23
ei mua taluteta kun maastossa mutta muuten mä ratsastan yksin

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.