Jaakon hevosjuttuja

Ookkonää hevostellu

29.9.2022

Tässä on kuvia Ookkonää hevostellu -tapahtumasta. Esittelin tapahtumassa sosiaalipedagogista hevostoimintaa.

Mies ratsastaa hevosella.

Tyttö taluttaa hevosta, jolla mies ratsastaa.

Mies ratsastaa suomenhevosella.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
29.9.2022 klo 14:19
Ihania kuvia Jaakko! Oliko kiva tapahtuma?
Kirjoittanut Jaakko
29.9.2022 klo 17:39
Jenni: Oli, menin ilman käsiä.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.