Jaakon hevosjuttuja
Takaisin satulaan
15.3.2024
Palasin eilen 14.3. takaisin satulaan 2.9.2022 tippumisen jälkeen. Eikä pelottanut yhtään nousta hepan selkään.
Menin eilen tunnilla Iitalla.
Kommentit
15.3.2024 klo 16:46
Ihana kuulla, että olet noussut takaisin satulaan! Miltä tuntui ratsastaa pitkästä aikaa?
15.3.2024 klo 17:52
Jenni: Todella mukavalta ja oli todella hyvä fiilis, kun pääsi pitkästä aikaa selkään.
19.6.2024 klo 21:35
Moi
Mä oon pudonnut useamman kerran. Hyvätkin ratsastajat putoaa. Oliko se ensimmäinen kerta, kun tipuit?
Minä olen mennyt hevosen selkään heti putoamisen jälkeen ja seuraavalla viikolla myös.
Loukkasitko itsesi?
Mä oon selvinnyt mustelmilla.