Kava ja Ville

Minulla on kaksi vakio hevosta, millä minä ratsastan.

Äimäraution ratsastuskoulussa on Kava, joka on syntynyt vuonna 2006. Sen säkäkorkeus on 158 senttimetriä ja se on tosi ihana, mutta aivan älytön namujen perään.

Turkan ratsurinteellä on Ville. Se on syntynyt vuonna 1997. Ville on 153 senttiä korkea. Ville on luotettava sekä kentällä että maastossa.

Kun pääsin ensimmäisen kerran kunnolla maastoon, niin tuli sellainen olo, että on pakko päästä joka päivä maastoon. Niin tykkään maastoilla.

Ville

Kava

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.