Kiva tunti
Tänään oli kyllä kiva tunti. Ratsastin ilman käsiä ja jalkoja sekä yhdellä kädellä. Se oli ihan uus juttu kyllä.
Mutta ettäkö joudun olemaan 2 viikkoa hevosista erossa. Ne ovat mulle kaikki kaikessa ?
Tänään oli kyllä kiva tunti. Ratsastin ilman käsiä ja jalkoja sekä yhdellä kädellä. Se oli ihan uus juttu kyllä.
Mutta ettäkö joudun olemaan 2 viikkoa hevosista erossa. Ne ovat mulle kaikki kaikessa ?