Olet tässä:
 

Ratsastan nykyään Turkan ratsurinteellä

En käy enää Äimärautiolla ratsastamassa vaan Turkan ratsurinteellä.

Käyn vakituisesti joka torstai.

Nykyään ratsastan 6-vuotiaalla suomenhevosella ja sen nimi on Henkka.

Kuvassa minä ja Aatu-poni.

Kommentit
Kirjoittanut Poni tyttö
Käytkö nyt kerran viikossa ratsastamassa? Mihin aikaan sulla on se tunti?
Kirjoittanut Jaakko
Poni tyttö: Kyllä käyn kerran viikossa. Mulla on kello 15 tunti.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.