Kommentit
23.5.2022 klo 20:36
Onko syntynyt toinen varsa? Onko Tamma vai ori?
23.5.2022 klo 22:04
Ihanat kuvat! Varsavauvat on niin ihania pitkillä koivilla loikkiessaan. ♥️
25.5.2022 klo 20:15
Poni tyttö: molemmat on syntynyt 2 päivän sisällä
25.5.2022 klo 20:15
Heppafani: varsat on kyllä ihania
27.5.2022 klo 13:46
Mikä tämän varsan nimi on?
28.5.2022 klo 13:23
Poni pöpi: Ei taida olla vielä nimeä
2.6.2022 klo 23:45
Nyt on varsoilla nimet Aino ja Iiris.
3.6.2022 klo 13:03
Kirjoitatko siitä leiristä tänne myös ?
3.6.2022 klo 16:10
Hevoset tulevat toimeen kaikkien kanssa.
11.6.2022 klo 19:26
Poni pöpi: Kyllä kirjoitan, mutta leirin jälkeen vasta.
11.6.2022 klo 19:27
Rami: Niin tulevat. Tuo on kyllä ihan totta,