Vastasyntynyt varsa

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
25.4.2022 klo 12:07
Voi miten liikuttavia kuvia! Mikä varsan nimi on?
Kirjoittanut jaakko
25.4.2022 klo 12:56
Jenni: Ei taida olla varsalla vielä nimeä.
Kirjoittanut Poni tyttö
26.4.2022 klo 18:58
Moi Mä oon nähnyt 30 minuutin ikäisen varsan. Onko toi tamma vai ori -varsa?
Kirjoittanut Jaakko
27.4.2022 klo 12:21
Poni tyttö: En tiedä
Kirjoittanut Hevos tyttö
28.4.2022 klo 19:33
Voitko kysyä onko varsa tamma vai ori, kun menet seuraavan kerran tallille?
Kirjoittanut Hevosfani
29.4.2022 klo 10:11
Oi miten suloinen heppavauva! 🥰 Saatko lisää kuvia hänestä sitten kun hän kasvaa? Olisi kiva seurata hänen kasvua!
Kirjoittanut Jaakko
29.4.2022 klo 17:31
Pitääpä ottaa kuvia, kunhan mä menen parin viikon päästä taas tallille. No niin, johan niitä kommentteja rupes tulemaan, en mä poistakaan tätä blogia.
Kirjoittanut Jaakko
29.4.2022 klo 17:33
Hevostyttö: joo mä kysyn
Kirjoittanut Jaakko
29.4.2022 klo 18:20
Hevostyttö: Se on tamma varsa
Kirjoittanut Jaakko
4.5.2022 klo 20:11
Varsan nimi on Turkan Helmetär eli Helmi. Se syntyi 17.4.2022.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.