Olet tässä:
 

Kesän odotus

Minä odottelen kesän tuloa pikkuhiljaa, mutta ensin tulee kevät.

Täällä näkyy jo vähän leskenlehtiä. Eikä ole satanut vettä. Maa on tosi kuivaa.

Kesällä ulkona voi ottaa aurinkoa ja pitää muistaa juoda paljon nestettä.

Minä odotan kesälomaa tosiaan paljon. Sitten voi reissata. Ja voisi vaikka syödä herneitä ja mansikoita.

Kesällä voi käydä myös vaateostoksilla. Voi ostaa vähän uusia kesävaatteita.

Minä ajattelin käydä myös Helsingissä Linnanmäellä kihlattuni kanssa.

Toivotan kaikille lukijoille hyvää kevään ja kesän odotusta!

Kommentit
Kirjoittanut Kukkanen
Kiva kirjoitus Petri! Iloista kesän odotusta ja hyvää illan jatkoa.
Kirjoittanut Satu Marika
Moi Minäkin tykkään kesästä voi ottaa aurinkoa ja mennä uimarannalle ja laittaa päälle uimapuvun Terveisin, Pasi! Olen transnainen Vaasasta.
Kirjoittanut Eeva
Mukava juttu kiitos Petri
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.