Kyllä se kevät sieltä tulee
Tämä talvi on vielä kylmää aikaa, mutta kevät sieltä tulee pikku hiljaa.
Vielä voi kyllä tulla takatalvi. Se voi olla tosi kylmä. Pitää laittaa lämpimästi päälle!
Sitten siinä pääsiäisenä ja ennen vappua rupeaa ilmat lämpiämään.
Kyllä se kevät vielä tulee! Mutta se voi joskus viedä enemmän aikaa. Pitää jaksaa odottaa.
Toivotan hyvää kevään odotusta kaikille lukijoille!
