Olet tässä:
 

Lisää kuvia heppaleiriltä

Tässä lisää kuvia heppaleiriltä 2022.

Ratsastajia maastossa.

Kolme ratsastajaa maastossa.

Ratsastajia tallin pihalla.

Kommentit
Kirjoittanut Heppafani
Mahtavia kuvia heppaleirin maastoratsastuksesta! Oli varmaan mukava leiri!
Kirjoittanut Jaakko
Heppafani: Oli todella mukava leiri
Kirjoittanut Pia Hakala
Moi Sulla on kyllä hyviä kuvia paljon.
Kirjoittanut Jaakko
Piia kiitos, nuo kuvat on kyllä hyviä.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.