Ninnu bloggaa

Marmorointitaulu

2.3.2024

Näin marmoroidaan paperia:

Pensseleillä laitetaan eri värisiä täpliä tuohon erikoisnesteveteen.

Sitten tikuilla ja kammoilla tehdään kuvioita veteen.

Lopuksi paperi asetetaan hetkeksi veteen ja nostetaan reunasta varovasti pois.

Lasipurkkeja, joissa on erivärisiä maaleja.

Tämä kuva on kiva, koska tykkään väreistä. Sekoitan esimerkiksi vesivärejä paljon, kun maalaan.

Tehdessä vaihtuu kohta ja palaan aiempaan. Riippuu mikä sävy menossa.

Myös maaleja on kiva sekoittaa. Tuubista tullut väri on mielestäni jotenkin tavallinen.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.