Ninnu bloggaa
Donitsit
22.9.2025
Huopa on kiva materiaali.
Olen ommellut käsin näitä donitseja. Sisällä on patakintaan huovasta rinkula, jotta tulee paksumpi.
Nämä menevät myyjäisiin.
Kommentit
Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.
22.9.2025
Huopa on kiva materiaali.
Olen ommellut käsin näitä donitseja. Sisällä on patakintaan huovasta rinkula, jotta tulee paksumpi.
Nämä menevät myyjäisiin.
Hei, olen Ninnu.
Olen aikuisen erityislapseni vanhempi ja kirjoitan arjen iloista ja pienistä hetkistä.
Julkaisen kuvia esimerkiksi taideteoksistani.
Kiva, jos kommentoit julkaisujani.
Kommentoi