Aamulla neulomista

Neulomishommaa ja kohta 52 silmukan kaistale on valmis. Vielä puuttuu 1 leveä 52 silmukan kaistale ja ehkä 1 kapeampi.

Mittailin noita valmiita kaistaleita, jotka ovat tuossa kassissa.

Kassi on alunperin eväskassi, johon mun äiti on piirtänyt kangastusseilla kissan.

Tein aamupalaa ja nyt toinen kuppi kahvia.

Kuppi kahvia ja kangaskassi, jossa on neuloksia. Kassiin on maalattu pieni, musta kissa.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.