Aikainen aamu

Herään aikaisin ja syön palan suklaata ja keitän teetä.

Pakastin liplattaa vettä sieltä sisältä ja huomaan sellaisen täytetyn suolaisen piirakan pakasteessa. Pakastin pitää siis sulattaa, kun vesi liplattaa ja paukkuu välillä. Tuo on siis pystypakastin, ei se pakastin, mikä on jääkaapin yhteydessä.

Nämä neulotut pulkkapeittopalat ovat vähän eripituisia, joten virkkaan noihin päätyihin lisää pituutta. Tuo toinen on mallina.

kahvikuppi ja kaksi raidallista neulosta.

Aamut ovat joskus kivoja, kun on nukkunut hyvin, herää aikaisin ja on rauhallista.

Yleensä kuppi teetä ja maalausta tai käsitöitä.

 

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
7.3.2024 klo 14:18
Ihana pulkkapeitto tulossa!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.