Apuraha Tukilinjasta

Anoin Tukilinja-lehdestä taideapurahaa tarvikkeisiin, maaleihin ja kankaisiin. Sain apurahan.

Lähetin lehteen maalaukseni ja jutun. Ne julkaistiin lehdessä.

Tässä on kuva lehden artikkelista.

Lehtiartikkeli, jossa kiitetään apurahasta.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
22.1.2024 klo 14:45
Hienoa, että sait apurahan!
Kirjoittanut Ninnu
20.3.2024 klo 09:48
Juu se oli mukavaa. Apurahaa saa hakea 4 vuoden välein.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.