Hyvää joulua!

Kortissa on hymyilevä lumiukko ja lukee Hyvää joulua!

Tämä kortti on viime vuodelta. Tein sen sabluunalla, jossa oli lumiukko ja Hyvää joulua teksti.

Tykkään maalata sabluunoita myös kankaalle.

Tänä vuonna painoin saman lumiukon kankaalle. Kankaita on myös kiva katsella ja ommella.

Minulla ei ole kangasmaaleja kotona, mutta taidekoulussa on.

Viimeksi tehty kangaskassi pitää vielä silittää.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
24.12.2023 klo 08:21
Hyvää joulua!
Kirjoittanut Ninnu
24.12.2023 klo 09:41
Kiitos! Iloista joulua.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.