Joulua ja valmistelua

Lähdin kaupoille ja olisin vienyt lapsen kengät suutariin, mutta suutari olikin muuttanut.

Kävin kaupassa ja ostin noita hintavia viinereitä joulun kunniaksi sekä joululimppua ja lehtitaikinaa.

Talvinen liina löytyi vitosella ja itselle täytetty patonki.

Kuvassa näkyvät peiton neulomislangat.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
22.12.2023 klo 16:17
Ihania torttuja!
Kirjoittanut Ninnu
22.12.2023 klo 20:37
Tähtiviinerit, joissa on vanilijakreemiä ja luumuhilloa ja tuo keksitähti. Oli tosi hyvää. Ostin niitä Citymarketista. Ikeassa oli hyvä jouluruoka ja ostin lasikulhoja joulukattaukseen. Nyt iltakahvia ja katselen joulukuusta, kun valot on päällä.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.