Jouluinen pussukka ja piparit

Tässä aamun käsin ommeltu pussukka ja pipareita, jotka koristelin pikkujouluihin.

Maalasin taidekoulussa kangaskassin molemmin puolin. Se menee lahjaksi.

Illalla äiti kävi kylässä ja siivottiin eteisen laatikon hanskoja ja muuta kiertoon menevää tavaraa. Tein lihapullakeittoa ja tonttulakki odottaa maanantaille.

Kommentit

Kirjoittanut Ninni
18.12.2023 klo 10:02
Ihana pussukka! Teet hienoja käsitöitä.
Kirjoittanut Ninnu
18.12.2023 klo 11:10
Kiitos! Ompelen myös töissä. Ja kotona tulee ommeltua ja neulottua! Se on mukavaa. Joskus käsin ompelu on mukavaa. Tein yhdelle työntekijälle liskon, mihin tuli riisiä sisään. Silloin tarvitsin ompelukonetta ja käsin ompelua, kun oli niin pieniä kohtia.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.