Joulun odotusta

Iltapäivällä kävin kaupoilla ja löytyi joulukuusi-rintaneula puolisolle.

Lapsi osti joulupaidan ja minä löysin joulumekon.

Ensi viikolla on joululounas ja tänään juhlistin yhtä tavoitetta lapsen kanssa Sacher-kakkupalalla ja kaakaolla.

Nyt vielä joulukonvehteja hakemaan. Yksi ystävä hakee tekemäni patakintaat joululahjaksi huomenna.

Kuvassa on maalityö ilman lyijykynää.

Kommentit

Kirjoittanut Ninni
21.12.2023 klo 09:09
Upea maalaus!
Kirjoittanut Ninnu
21.12.2023 klo 11:04
Kiitos! Tässä on jotain suden oloista ja metsää! Kiva työ ja värit tulee töihin aina tehdessä ja tässä ne on mukavasti onnistuneet.
Kirjoittanut KAS!
12.1.2024 klo 00:37
Tämä on kyllä komea työ!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.