Kakkupala

Suklaakakkua ja hilloa ja kermavaahtoa.

Neulos, kakkupala ja kuppi kahvia.

Tänään olen leikannut kangasta ja käynyt kaupassa. Lapsen kaveri oli kylässä.

Kommentit

Kirjoittanut Ninnu
27.2.2024 klo 22:12
Tänään myös herkkuja tuli syötyä. Ensin yhdistyksessä kanakeittoa, karjalanpiirakkaa ja munavoita. Sitten kahviaikaan Susu-suklaapatukkaa. Jäin vielä luennolle ja sitten maalaustaiteilua kuplamuovin, pesusienen ja elmukelmun kanssa. Päivällä oli myös myyjäiset, joista ostin kaulakorun.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.