Kankaan maalausta

Tässä erääseen projektiin tehdään kangasmaalausta.

Ensin tein luonnoksen liiduilla.

Sitten piirsin sen lyijykynällä suurempana kankaalle.

Maaleja tulee 1 lautaselle 5-6 eri väriä. Lisäilen eri värejä tarpeen mukaan.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
3.2.2024 klo 13:08
Ihanat värit!
Kirjoittanut Ninnu
4.2.2024 klo 20:20
Mukava kun tykkäsit! Se menee huhtikuun näyttelyyn, kunhan valmistuu. Itse olen suunnitellut ja yhdistetty 3 tai 4 työstä. Kaikille tulee siivet ja koirahahmoja ovat.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.