Käynti asukastalolla

Olin käymässä asukastalolla ja puoliso teki mulle herkullisen lounaan eilen.

Piparikakkutalon kattoa söin vähän jälkkäriksi.

Lautasella lohta ja lohkoperunoita.

Töissä olin ja tein pieniä kangasjalkoja ommellen.

Kahvitauolla maistui laskiaispulla.

Hoidin asioita. Kävin apteekissa ja ostamassa kahvia ja toskakakkua.

Nyt radiota ja neulomista.

Kommentit

Kirjoittanut Ninnu
20.1.2024 klo 11:09
Nyt on eväät repussa ja suunta kohti taideprojektia. Se on eri paikassa ja siihen on harjoiteltu. Huomenna myös taiteilua projektissa. Mukavaa päivää! Milloin olet itse viimeksi kokeillut tai jatkanut vesiväreillä tekoa.
Kirjoittanut Jenni
22.1.2024 klo 14:48
En ole maalannut vesiväreillä pitkään aikaan. Olisi hauska taas kokeilla! Sen sijaan aloin eilen tehdä pitkästä aikaa palapeliä. Olipa mukavaa ja rentouttavaa!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.