Kerhoon maalaamaan

Menin illalla lähelle kerhoon. Pakkasin vesivärit ja pensselit mukaan ja tämän piirrettynä.

Värikäs lintu, jolla pitkä nokka.

Olin maalannut osan pyrstöstä aiemmin.

Kuvassa on osa maalauksesta. Maalaan työn loppuun kotona. Lintu laskeutuu maalauksessa kivelle.

Kommentit

Kirjoittanut Lilli
11.3.2024 klo 12:43
Upea!
Kirjoittanut Ninnu
11.3.2024 klo 23:30
Kiitoksia! Harmi kun tähän ei voi liittää kuvaa. Oisin laittanut kuvan uudesta linnusta, minkä maalasin tänään.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.