Kettu

Tämä vesivärikettu tuli eilen valmiiksi.

Vesiväreillä maalattu oranssi kettu metsässä.

Useampi muukin työ on tullut tehtyä. Lehtiössä on 2 paperia jäljellä ja lehtiö on ollut pidemmän ajan käytössä.

Täytyy pyytää synttärilahjaksi lisää paperia.

Nyt iltateetä ja köllöttelyä.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.